Darmowa dostawa od 60 zł! Noworoczna promocja trwa do końca Stycznia !!!


Reklamacja


Jeśli jako kupujący chcesz złożyć reklamację, powinieneś wiedzieć, że
zgodnie z zasadami ogólnymi, w przypadku wadliwego towaru lub usługi, Masz prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu dwóch lat od momentu zakupu.

W pierwszej kolejności, powinieneś zgłosić reklamację do nas prze czat lub kontakt mailowy biuro@sport-line.pl abyśmy jak najszybciej mogli zająć się twoją sprawą. W wiadomości poinformuj nas o wadzie towaru, a także przedstawić numer zamówienia sklepu.

Mamy obowiązek rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni i zaproponować Tobie sposób rozwiązania problemu. Może to być naprawa, obniżenie ceny, wymiana towaru lub zwrot pieniędzy wszystko w zależności od poziomu wady towaru.

Ważne jest również, aby wiedzieć, że nie jest możliwe odstąpienie od umowy w przypadku wad drobnych, które nie wpływają na funkcjonalność towaru. Odstąpienie od umowy jest możliwe tylko w przypadku poważnej wady produktu lub usługi, która uniemożliwia ich normalne użytkowanie.

Mając na uwadze powyższe informacje, pamiętaj, że masz prawo do reklamacji towaru, a my Sportline jesteśmy zobowiązani do jej rozpatrzenia i zaproponowania odpowiedniego rozwiązania.


Na zwrot aż 30 dni !!!


Jako kupujący możesz dokonać zwrotu towaru, zgodnie z obowiązującymi zasadami na naszej stronie, możesz to zrobić w ciągu 30 dni od otrzymania produktu.

Zwrot może być złożony bez podania przyczyny, chociaż w niektórych przypadkach możemy wymagać uzasadnienia. Ważne jest, aby produkt był w stanie nienaruszonym i kompletnym(nadający się do dalszej odsprzedaży jako produkt NOWY). Nie powinien również nosić śladów użytkowania, chyba że My jako sprzedawca wyraziliśmy na to zgodę.

Aby dokonać zwrotu, poinformuj nas o swojej decyzji. Najczęściej można to zrobić za pośrednictwem formularza zwrotu http://sport-line.pl/OSWIADCZENIE-O-ODSTAPIENIU-OD-UMOWY.pdf

Po otrzymaniu zgłoszenia o zwrocie. Następnie, w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki zwrotnej, dokonamy zwrotu pieniędzy na Twoje konto.

Warto zwrócić uwagę, że niektóre produkty, takie jak jednorazowe przedmioty higieniczne czy używana lub prana odzież, mogą być wyłączone z prawa do zwrotu.

Mając na uwadze powyższe informacje, pamiętaj, że masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 30 dni od otrzymania produktu. A my mamy obowiązek przeprowadzić zwrot w terminie 14 dni od momentu potwierdzenia otrzymania zwracanego towaru.







Powrót do góry